dimecres, 21 d’octubre del 2015




L'inkscape és un programa d'ordinador d'edició gràfica de vectors. Pots crear i editar gràfics vectorials com il·lustracions, logotips, diagrames, línies... Ademés es totalment gratuït. 

És molt fàcil de dominar i molt complert, e après a fer tot tipus línies, dissenys de logotips i moltes coses més. És un programa molt recomanable, clica sobre descarrega si vols gaudir de les seves prestacions. 

A continuació os mostraré alguns dels treballs realitzats amb l'inkscape:

1-Afecte visual de un triangle:
Per fer aquesta tasca 
em fet un triangle, deprés em creat tres cercles i amb l'editor de corbes em tret una part del cercle, que s'ajusta perfectament amb les cantonades del triangle.Un cop ho haguem fet amb els tres cercle, borrem el triangle i queda aquest afecte visual. 




2- Felip: 
Per fer el felip primer em creat dos cercles un més gran que el altre, seguidament em creat ods cercles mes petits, un a dins de cada cercle. Després em creat un el·lipse colocat en el cercle més gran i a sobre em dibuixat tres línies. Per finalitzar només falta fer-li les potes amb dos el·lipses ven estirats i seguidament fer la s'ombre de les potes amb línies.


3-quadrats:
Per fer aquesta tasca em fet cuadrats i els em anat colocan un asobre del altre en diferents posicións.

4-Papallona:
Per fer la papallona em creat un cercle que actua com a cap, un el·lipse que fa de cos i 8 el·lipses per cada ala. Seguidament em posat color a la papallona fent degradats de color a les ales.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada